LET'S CULTIVATE A

COMMUNITY VIRTUALLY!

...who's in!

VIRTUAL COFFEE DATE!
Mon, Mar 30
ONLINE VIA ZOOM
Mar 30, 9:00 AM
ONLINE VIA ZOOM
Who needs alittle Monday Pick Me Up! Yay! Who wants to grab coffee from their own home and chat! I do, I need the interaction! Yay! Can't wait friends!
VIRTUAL WORKOUT POUND with Martina!
Mon, Mar 30
Online ZOOM Call
Mar 30, 5:30 PM – 6:30 PM
Online ZOOM Call
Have you ever hear about POUND® rockout workout? It is fitness format inspired by drumming. During this full body workout designed for all fitness levels you will find how fun exercising can be. Great and exceptional opportunity to try POUND® for free via ZOOM call on Monday March 30th 5:30pm.
FREE Virtual Workout Joga (Athletic Yoga)
Tue, Mar 31
Online
Mar 31, 9:00 AM – 9:45 AM
Online
Joga with Steph! We are all in this together! Let's get our workout out virtually! Yep, grab you kiddos and let's get moving! Creating and cultivating community virtually!
FREE Virtual Workout Joga (Athletic Yoga) (1)
Thu, Apr 02
Online
Apr 02, 9:00 AM – 9:45 AM
Online
Joga with Steph! We are all in this together! Let's get our workout out virtually! Yep, grab you kiddos and let's get moving! Creating and cultivating community virtually!
VIRTUAL WORKOUT POUND with Martina! (1)
Thu, Apr 02
Online ZOOM Call
Apr 02, 5:30 PM – 6:30 PM
Online ZOOM Call
Have you ever hear about POUND® rockout workout? It is fitness format inspired by drumming. During this full body workout designed for all fitness levels you will find how fun exercising can be. Great and exceptional opportunity to try POUND® for free via ZOOM call.
VIRTUAL COFFEE DATE!
Fri, Apr 03
ONLINE VIA ZOOM
Apr 03, 9:00 AM
ONLINE VIA ZOOM
Who needs alittle Monday Pick Me Up! Yay! Who wants to grab coffee from their own home and chat! I do, I need the interaction! Yay! Can't wait friends!
PIVOT In the Midst of Covid-19
Sat, Apr 04
Online ZOOM WEBINAR!
Apr 04, 1:00 PM – 2:30 PM
Online ZOOM WEBINAR!
No one talks about the messy in between of pivoting! Well, I'm the walking example of it! I've had to pivot SOOO many times... it's always uncomfortable but I always learn a TON!
FREE Virtual Workout Joga (Athletic Yoga)
Sun, Apr 05
Online
Apr 05, 12:00 PM – 12:45 PM
Online
Joga with Steph! We are all in this together! Let's get our workout out virtually! Yep, grab you kiddos and let's get moving! Creating and cultivating community virtually!
VIRTUAL COURSE: How to Start your own podcast successfully with @chicinfluencer
Tue, Apr 07
The Loveliest Coffee & Clothes
Apr 07, 1:00 PM
The Loveliest Coffee & Clothes, 545 Beaver Street, Sewickley, PA, USA
VIRTUAL COURSE: How to Start your own podcast successfully with @chicinfluencer
The Loveliest Last Hurrah Party
Time is TBD
The Loveliest Coffee & Clothes
Time is TBD
The Loveliest Coffee & Clothes, 545 Beaver Street, Sewickley, PA, USA
We wanted to have a gathering to celebrate The Loveliest in all it's glory! If you want to be in the know of when that's happening sign up! It will be fun, welcoming, instagrammable and a much need party after all this craziness is done!
Calling all Girl bosses!
Time is TBD
The Loveliest Coffee & Clothes
Time is TBD
The Loveliest Coffee & Clothes, 545 Beaver Street, Sewickley, PA, USA
Get on our email list to be the first to know about our next networking event or speaker series!

SADDEST STORY EVER.

Our building has

SOLD!

SOLD!

30% OFF 

EVERYTHING

We've officially closed!

Wow, with all the current events we've had to close our doors early! Literally the last 2 weeks have been such a whirlwind!  

So sad to have to close but feeling like their is a change in the air and it's not just corona virus!

THE LOVELIEST IS CLOSED. 

Shocked by the community we built in just a short 10 months! This story is not over it's just begun! 

 

WHAT'S NEXT FOR US:

1. SHOP ONLINE... it's your last chance to grab 30% off everything! 

2. FIXTURES FOR SALE. We have a few fixtures for sale. head to our IG highlights to see what's left!

3. THE FUN PARTY! — all along we've planned to have one last hurrah to celebrate The Loveliest. Yep, we're talking one big party with all our favorite vendors! Who's in? Join our list ---> because once we get through this we are going to celebrate! RSVP HERE!

 

- Kathryn

but first,

bye pretty coffee!

545 beaver street, sewickley, pa 15143 hello@theloveliest.co |  tel: 412-215-4271

  • Black Facebook Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

wanna see what we're gonna do next? subscribe below.

 
 

©2019 the loveliest co. + rich house media

|      privacy

|      contact